קמפיין מודעות לסרטן השד: חושבות ורוד

כמדי שנה בחודש אוקטובר יציין העולם את חודש המודעות לסרטן השד. השבוע נערכה מבעוד מועד המספרה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה, לצלם קמפיין מודעות שיושק לקראת אירועי "החודש הורוד" המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק. 
 
אל הקמפיין נרתמו נשים ידועניות. ח"כ קסנייה סבטלובה ("המחנה הציוני") מהרטה ברוך-רון (סגנית ראש עירית תל-אביב-יפו) הזמרת ומנחת ערבי שירה בציבור –עינת שרוף, כוהנת הבישול הבריא – פליס גלזר, שחקנית התיאטרון והקולנוע – אסתי זקהיים, העיתונאית והסופרת – ליהיא לפיד, הזמרת דפנה ארמוני, פיינלסטית "האח הגדול" – אביבית בר זוהר, הזמרת שזכתה לכינויי איימי ויינהאוס הישראלית – מיכל שפירא, הדוגמניות ומנחות הטלווזיה: מורן איזנשטיין ונטלי עטיה, מאמנת הכושר ומגישת הטלווזיה – ענת הראל, המלהקת אמירה בוזגלו והעיתונאית והסופרת קארין ארד ועוד. 
קמפיין מודעות לסרטן השד: חושבות ורוד
כמדי שנה בחודש אוקטובר יציין העולם את חודש המודעות לסרטן השד. השבוע נערכה מבעוד מועד המספרה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה, לצלם קמפיין מודעות שיושק לקראת אירועי "החודש הורוד" המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק.
 
אל הקמפיין נרתמו נשים ידועניות. ח"כ קסנייה סבטלובה ("המחנה הציוני") מהרטה ברוך-רון (סגנית ראש עירית תל-אביב-יפו) הזמרת ומנחת ערבי שירה בציבור –עינת שרוף, כוהנת הבישול הבריא – פליס גלזר, שחקנית התיאטרון והקולנוע – אסתי זקהיים, העיתונאית והסופרת – ליהיא לפיד, הזמרת דפנה ארמוני, פיינלסטית "האח הגדול" – אביבית בר זוהר, הזמרת שזכתה לכינויי איימי ויינהאוס הישראלית – מיכל שפירא, הדוגמניות ומנחות הטלווזיה: מורן איזנשטיין ונטלי עטיה, מאמנת הכושר ומגישת הטלווזיה – ענת הראל, המלהקת אמירה בוזגלו והעיתונאית והסופרת קארין ארד ועוד.
 
"מטרת קמפיין `חושבות ורוד` היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית. לשם כך עיצב אלי מבחר של פאות ורוד, המסמלות את הצבע של יום האישה הבינלאומי, אותן חבשו הידועניות והצטלמו עמן, במטרה להגביר את המודעות לנושא ולרכך את הפחד של נשים, החוששות מפני אובדן שיערן כחלק מהטיפולים להתמודדות עם סרטן.  "אין ספק שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן, היא נשירת השיער", מוסיף אלי. "נשים שחולות בסרטן מתמודדות מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. המספרה הפועלת בתוך כתלי המחלקה האונקולוגית נועדה בראש ובראשונה לסייע לחולות. המטרה של הקמפיין היא לצבוע את הדימוי השלילי של הטיפול, על מנת לעורר הזדהות ותמיכה בנשים ולעודד נשים מכל הגילאים ללכת ולהיבדק כמה שיותר מוקדם. כל זאת על מנת להציל חיים ולאפשר טיפול מיטבי בעת הצורך". 
כתבה המסקרת את הקמפיין "לחשוב ורוד" - פרויקט לקידום מודעות לסרטן: