כמדי שנה בחודש אוקטובר יציין העולם את חודש המודעות לסרטן השד. השבוע נערכה מבעוד מועד המספרה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה, לצלם קמפיין מודעות שיושק לקראת אירועי "החודש הורוד" המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק

והדרך לגרום לנשים ללכת להיבדק ולהפסיק עם התירוצים… פאות ורודות לראשיהן של ידועניות.

"מטרת קמפיין `חושבות ורוד` היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית.

חודש המודעות לסרטן השד