קמפיין מודעות לסרטן השד: חושבות ורוד
"מטרת קמפיין `חושבות ורוד` היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית. לשם כך עיצב אלי מבחר של פאות ורוד, המסמלות את הצבע של יום האישה הבינלאומי, אותן חבשו הידועניות והצטלמו עמן, במטרה להגביר את המודעות לנושא ולרכך את הפחד של נשים, החוששות מפני אובדן שיערן כחלק מהטיפולים להתמודדות עם סרטן. "אין ספק שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן, היא נשירת השיער", מוסיף אלי. "נשים שחולות בסרטן מתמודדות מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. המספרה הפועלת בתוך כתלי המחלקה האונקולוגית נועדה בראש ובראשונה לסייע לחולות. המטרה של הקמפיין היא לצבוע את הדימוי השלילי של הטיפול, על מנת לעורר הזדהות ותמיכה בנשים ולעודד נשים מכל הגילאים ללכת ולהיבדק כמה שיותר מוקדם. כל זאת על מנת להציל חיים ולאפשר טיפול מיטבי בעת הצורך".
כתבה המסקרת את הקמפיין "לחשוב ורוד" - פרויקט לקידום מודעות לסרטן:
חודש המודעות לסרטן השד – לכו להיבדק!
ענבל הרזי מובילת קמפיין חשוב המעודד נשים ללכת ולהבדק, עם תוספות השיער של אלי כהן מומחה לפאות ותוספות שיער