תוספות שיער לחורף

Fan Method.

Extensions

שיטת "המניפה" של אלי

בשנים הרבות בהן התמחה בתחום, שמע אלי לא פעם כי נשים מתלוננות על זמן ההתקנה הארוך שנדרש לתוספות שיער טבעי בכל הראש והחל לבדוק, לנסות, ללמוד ולחקור את הנושא.
 
יותר תוספות בפחות זמן
לאחר מחקר מעמיק פיתח אלי שיטת חיבור תוספות חדשה המובססת על שיטת קליעת הצמה האפריקאית weaving . בשיטה חדשה המכונה "שיטת המניפה" מחבר אלי כ- 50 גרם תוספות שיער באמצעות האביזר אותו פיתח ל-8 נקודות אחיזה (במקום 100 נק') בעזרת שימוש בחוט PU איכותי המשמש גם בניתוחים רפואיים. אחת לחודש וחצי או חודשיים נדרש שינוי בנקודות האחיזה לטובת ריענון והתחדשות השיער הטבעי. הבשורות הטובות הן שהטיפול אורך 40 דקות בלבד. כל התוספות נעשות בשימוש שיער אירופאי.  
 
התהליך המהיר והטבעי מייתר את הצורך בהלחמות ושימוש בחומרים כימיים. בצורה זו השיער הטבעי של הלקוחה אינו נתלש, מדלדל או נפגע כתוצאה מהשימוש הקבוע בתוספות שיער וניתן ליהנות מתסרוקת מלאת נפח. התוספות ניתנות לשימוש חוזר עד שנה.

תוספות השיער מתאימות לכל סוגי השיער – כולל שיער מתולתל.
 

בעשור האחרון אנו רואים בשוק שפע שיטות של תוספות שיער, המתבססות ברובן על הלחמות ושימוש בחומרים כימיים, שפוגעים בשיער הבריא. שיטת "המניפה" מאפשרת  לצאת מהמעגל המתסכל של תוספות השיער. 

אלי כהן, אמן הפאות ותוספות השיער

ללא שימוש בחומרים כימיים
הרעיון של שיטת "המניפה" הוא לתת לשיער אפשרות להשתקם מנזקים שנגרמו לו כתוצאה משיטות חיבור אחרות כגון הלחמות והדבקות, לשמור על השיער טבעי ובריא ולקצר את התהליך, שלא דורש עוד בילוי של שעות ארוכות במספרה.

כבר בפגישת הייעוץ המקדימה, עם אלי, יכולות נשים המתמודדות עם שיער דליל במיוחד, להתרשם ולהרגיש את התוספת המתאימה להן. הייעוץ נעשה בחדר פרטי ובמירב האינטימיות.
 
רוצה לדעת איך שיטת המניפה של אלי עובדת? צפי בסרטון המדגים את כל השלבים
האם תוספת שיער מתאימה לכל אחת? אם כן, מה מתאים לצעירות ומה לבוגרות?
אלי כהן מתארח במרגישות יופי ומסביר האם מתאים ולמי מתאים ומאיזה גיל כדאי להתחיל בכלל.
שיטת המניפה – שומרים על חום הגוף עם הפאות ותוספות השיער של אלי כהן!
תפירת תוספות שיער

תפירת תוספות שיער

הדרך הנכונה כל הנשים מבינות שלשיער יש השפעה עצומה על ההרגשה האישית, לא לחינם קיים באנגלית הביטוי:"Bad hair day", שמבטא יום בו שום דבר לא…
פאות רפואיות טבעיות

תוספת שיער לשיער דליל

אובדן שיער הגורם לשיער דליל זו תופעה ממנה חוששת כל אישה. התקרחות אצל גברים היא דבר כמעט טבעי ומקובל, אבל אצל אישה דלילות שיער גורמת…

תוספות שיער מומלצות לנשים

תוספות שיער הן דרך נהדרת לשדרג את המראה, להוסיף נפח, להאריך את השיער ולהתגבר על דלילות שיער. אך מהן תוספות השיער המומלצות לנשים מבין מגוון…
תוספות שיער טבעי

תוספות שיער טבעי

תוספות שיער טבעי שיער של אישה הוא הכוח שלה. אמנם היה זה שמשון הגיבור שמקור כוחו היה בשיערו, אבל בימינו נשים הן אלה שניזונות ממראה…