


מטרת הקמפיין היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים
אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית באיכילוב





קמפיין מודעות לסרטן השד: חושבות ורוד






"מטרת קמפיין `חושבות ורוד` היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית. לשם כך עיצב אלי מבחר של פאות ורוד, המסמלות את הצבע של יום האישה הבינלאומי, אותן חבשו הידועניות והצטלמו עמן, במטרה להגביר את המודעות לנושא ולרכך את הפחד של נשים, החוששות מפני אובדן שיערן כחלק מהטיפולים להתמודדות עם סרטן. "אין ספק שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן, היא נשירת השיער", מוסיף אלי. "נשים שחולות בסרטן מתמודדות מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. המספרה הפועלת בתוך כתלי המחלקה האונקולוגית נועדה בראש ובראשונה לסייע לחולות. המטרה של הקמפיין היא לצבוע את הדימוי השלילי של הטיפול, על מנת לעורר הזדהות ותמיכה בנשים ולעודד נשים מכל הגילאים ללכת ולהיבדק כמה שיותר מוקדם. כל זאת על מנת להציל חיים ולאפשר טיפול מיטבי בעת הצורך".
כתבות המסקרות את הקמפיין "לחשוב ורוד" - פרויקט לקידום מודעות לסרטן השד:
אלי כהן אדריכל הפאות התארח לרגל ציון חודש המודעות לסרטן השד בתוכנית "פותחים יום" בערוץ 13
אלי כהן התארח בתוכנית "הדו"ח היומי" בערוץ 13 ודיבר על עבודתו מול נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן.
"זה לא סתם להציע פאה, יש גם עניין רגשי. צריך לשדר אמפטיה, להיות רגיש ולנטרל את הפחד מהפיל שבחדר, נושא השיער".
חודש המודעות לסרטן השד – לכו להיבדק!
ענבל הרזי, מתארחת במרגישות יופי יחד עם אלי כהן ומובילה קמפיין חשוב המעודד נשים ללכת ולהבדק,
עם תוספות השיער של אלי כהן מומחה לפאות ותוספות שיער
פאולה ולאון מציגים – קמפיין "חושבות ורוד": קמפיין מודעות לסרטן השד
אלי כהן איתך לאורך כל הדרך עד ההחלמה!
"כאשר ביקר אלי כהן במחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בשנת 2002, הופתע לגלות נשים רבות המסתובבות במחלקה ללא פתרון מלא לשערן. לצורך זאת הקים בהתנדבות את המספרה במחלקה האונקולוגית של בית החולים איכילוב".
כתבה חדשה בעיתון "את" מספרת על הקשר המיוחד בין אלי כהן לנשים חולות בסרטן














